Toimitusehdot

  • Toimituskulut tilauksiin 6,90€. Ilmainen toimitus yli 60€ tilauksille
  • Tilaaminen:
  • 1. Tee tilaus
  • 2. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.Tilausvahvistus tulee sähköpostiisi vasta sen jälkeen, kun olet maksanut tuotteet.
  • Mikäli et saa tilausvahvistusta, ota yhteys asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@dress6.fi)
  • 3. HUOM! Sinulla on tunti aikaa maksaa tilauksesi, kun olet vahvistanut sen.Maksamattomat tilaukset perutaan tunnin kuluttua.
  • 4. Saat sähköpostiisi ilmoituksen heti kun tilauksesi on käsittelyssä/lähetyksessä (yleensä seuraavana arkipäivänä).

 

Toimitustavat

Toimitamme tilaukset pääasiassa postitse.

Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Postitse: Toimitamme tilaukset kirjeenä, postipakettina tai smartpostilla. Lähetystapaan vaikuttaa tilauksen koko ja arvo. Kirje tulee aina suoraan postilaatikkoon ja postipaketti toimitetaan postinumeroalueesi lähipostiin. Smart-postitusta varten tarvitsemme puhelinnumerosi, joten ilmoitathan tiedoissasi oikean puhelinnumeron. 

Huom! Tarkistathan tilausta tehdessäsi, että yhteystietosi on kirjoitettu oikein! Emme vastaa virheistä, jotka tapahtuvat puutteellisten osoitetietojen vuoksi!

Nouto: Noutotilaukset Oulun toimipisteestä. Mikäli haluat noutaa tilauksen, ota meihin yhteyttä: asiakaspalvelu@dress6.fi.

  • Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Dress6.fi on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
  • Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti heti sen jälkeen, kun asiakas on vahvistanut tilauksen.
  • Asiakas sitoutuu vahvistettuaan tilauksensa tarkkailemaan sähköpostiaan.

Mikäli et saa sähköpostia, ole yhteydessä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@dress6.fi.

Toimitusaika

Sivuilla näkyvät tuotteet löytyvät heti varastostamme.

Arvioitu toimitusaika on 2-5 arkipäivää. Jos toimituksen arvioidaan kestävän pidempään tai tuote on kokonaan tai tilapäisesti loppunut, ilmoitamme siitä välittömästi asiakkaalle. Näissä tilanteissa asiakkaalla on mahdollisuus vaihtaa tuotteet toisiin samanhintaisiin tuotteisiin. Tilaus voidaan myös peruuttaa ja rahat palautetaan viipymättä asiakkaan tilille (jos tilaus on jo maksettu).

Toimitamme tilauksia vain (manner)Suomeen.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilaamasi tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti postissa vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilauksen noutamatta jättäminen

Asiakkaalla on velvollisuus noutaa tilaamansa tuotteet postista. 13.6.2014 voimaantulleen uuden kuluttajansuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama, kuin asiakaspalautus. Mikäli tilaus jätetään noutamatta, asiakas vastaa kaikista käsittely & toimituskuluista (10-30€ riippuen lähetyksen koosta ja painosta.), joka peritään jälkikäteen rahojen palautuksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden myös asiakastilin sulkemiseen.

Mikäli haluat peruuttaa tilauksen, kun se on lähetetty, tulee sinun noutaa lähetys postista ja palauttaa se meille takaisin Postin asiakaspalautuksena.

Palautukset

Asiakkaalla on 14 vrk:n palautusoikeus. Palautus on asiakkaalle maksullinen. Jos haluat palauttaa tuotteen, tehkää palautusilmoitus hyvissä ajoin ensin sähköpostitse: asiakaspalvelu@dress6.fi. Palautukset on tehtävä 14 vrk:n sisällä! Emme ota vastaan 14 vrk:n jälkeen tehtyjä palautuksia!

Palautusosoitteemme on Dressstyle Finland, Selkäsentie 29c, 91900 Liminka

Käyttäkää palautukseen samaa pakkausta, jossa olette tuotteet vastaanottaneet ja kirjoittakaa lähetyksen päälle palautusosoitteemme. 

  • Palautettavan tuotteen tulee olla huolellisesti pakattu, käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Palautus tulee tehdä myös alkuperäisessä lähetyspaketissa, muuten perimme pakkausmateriaaleista 2e kulun. Myös alkuperäisten tuotelappujen tulee olla yhä kiinni tuotteessa.
  • Mikäli palautettava tuote on virheellinen (Tuotetta on käytetty tai meillä on syytä epäillä, että tuotetta on käytetty, tuotelaput irroitettu, vaurioitunut tai siinä on lemmikkieläimen karvoja...), emme ole velvollisia ottamaan tuotetta takaisin.

HUOM!! Koruilla, alusvaatteilla, kosmetiikkatuotteilla, leggingseillä ja sukkahousuilla ei ole palautusoikeutta.

Mahdollinen tilaajalahja täytyy myös palauttaa käyttämättömänä ja ehjänä, jos ehdot sen saamiseen eivät täyty. Jos tilaajalahja jätetään palauttamatta veloitamme sen arvon palautuksen yhteydessä.

  • Tuotteita ei voi vaihtaa toisiin tuotteisiin.
  • Kaikki samasta tilauksesta palautettavat tuotteet tulee palauttaa yhtenä asiakaspalautuslähetyksenä. Emme lunasta postiennakolla, postipaketteja tai matkahuollon kautta lähetettyjä palautuksia tai muita ei-asiakaspalautuksena tulleita lähetyksiä.
  • Palautus on tehtävä edullisimman tavan mukaan! (Asiakaspalautuskirjeenä 2 kg asti koosta riippumatta)
  • Mikäli asiakas käyttää palautukseen asiakaspalautuspakettia, asiakas maksaa myös ylimääräiset palautuskulut täysimääräisesti. Palautuksen hinta on 13-25€ riippuen lähetyksen painosta. 
  • Palautus tulee tehdä aina postin asiakaspalautuslähetyksenä. Sinä olet asiakkaana taloudellisessa vastuussa siitä, että palautuksesi tulee meille perille, joten on suositeltavaa pyytää kuitti palautuksesta postista, jolla korvausta voidaan hakea, jos paketti katoaa postissa.
  • Liitä palautukseen seuraavat tiedot: Nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi sekä pankkitilinnumerosi.
  • Asiakaspalautukset käsitellään ja mahdolliset rahapalautukset maksetaan 30 päivän sisällä palautuksen saapumisesta Dress6.fi:n keskusvarastolle.
  • Mikäli palautat vain osan tilauksesta ja lopullisen tilauksen summa on alle 60€, perimme alkuperäiset toimituskulut 6,9€. 

Asiakkaalta peritään taksojen mukaiset palautuskulut riippuen lähetyksen painosta:

Asiakaspalautuskirje:

  • 0-500g: 6,90€
  • 501-650g: 7,40€
  • 651-800g: 8,90€
  • 801-1000g: 11,40€
  • 1001-1500g: 13,80€
  • yli 1501g: 16,90€
 
  • Mikäli asiakas on käyttänyt palautuksessaan asiakaspalautuspaketti -lähetystä, palautuksesta koituvat kulut ovat asiakkaalle 13-25€ riippuen lähetyksen painosta.
 
  • Palautuksesta aiheutuneet kulut pidätetään rahojen palautuksen yhteydessä.
  • Liitä palautukseen kopio kuitista, joka tulee tilauksen mukana. Asiakaspalautukset käsitellään ja mahdolliset rahapalautukset maksetaan 30 päivän sisällä palautuksen saapumisesta Dress6.fi:n keskusvarastolle.

 

Reklamaatio

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä määrä tuotteita tai tuotteessa on virhe, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Dress6.fi:lle sähköpostilla: asiakaspalvelu@dress6.fi. Huomioithan, että tuotteiden värisävyt luonnossa saattavat erota kuvista jonkin verran. Tämä johtuu eri näyttöjen väriasetuksista. Printtikuviot, glitterhileet, korukivet yms. saattavat poiketa kuvasta jonkin verran. Myöskin hilettä & korukiviä saattaa irrota. Tämä tulee huomioida tuotteita tilatessa!

Uutiskirje
Uutuudet ja parhaat tarjouksemme suoraan sähköpostiisi